HomeNieuwsHarold Hooglander lijsttrekker SGP Gouda

Harold Hooglander lijsttrekker SGP Gouda

Publicatiedatum: 5 mrt. 2021

Harold Hooglander voorgesteld als lijsttrekker SGP Gouda

GOUDA - Het bestuur van de SGP-afdeling Gouda draagt Harold Hooglander voor als lijsttrekker van de SGP voor de gemeenteraadsverkiezingen DV 16 maart 2022.

Harold Hooglander was vanaf 2015 burgerraadslid en kwam in 2018 als raadslid in de gemeenteraad van Gouda. Hij is sinds 2019 fractievoorzitter van de SGP. Door zijn gedreven en gedegen inbreng heeft hij laten zien dat hij de SGP goed kan vertegenwoordigen. Daarnaast is hij in staat op een fijne en motiverende sfeer de fractie te leiden. Het bestuur heeft vertrouwen dat hij ook bij de verkiezingen en in de komende periode de SGP in Gouda kan vertegenwoordigen.

Harold Hooglander is 47 jaar ou en is werkzaam als raadadviseur bij het Kabinet van de Koning in Den Haag. Harold is getrouwd en vader van twee dochters van 20 en 18 jaar en woont sinds 2006 in Gouda.

Harold Hooglander: “Het is een eer en grote uitdaging om vanuit christelijke principes het goede voor de stad te zoeken. Gouda is een prachtige stad met een rijke historie en ik wil me de komende vier jaar graag inzetten voor de inwoners en ondernemers om het woon- en werkklimaat nog verder te verbeteren. Hopelijk kan dat met een grotere fractie, Daarvoor is nodig dat niet één stem verloren gaat!”