Bram Dubbeld

Burgerraadslid

“Geloof in Gouda” is de quote waarmee SGP-Gouda tijdens de raadsverkiezingen van 2022 de boer opging. De dubbelzinnige inhoud van deze quote is wat mij beweegt om actief te zijn als burgerraadslid. Op dit moment is dat met name door mee te denken in de fractie en waar mogelijk een bijdrage te leveren aan de commissie samenleving.

Levend in onze mooie Goudse binnenstad, hoor en zie je veel van het leven in Gouda. Wat een leuke activiteiten vinden er plaats op het marktplein! Wat een geweldige ondernemers verdienen hier en op andere plekken in Gouda hun brood! Wat een enthousiaste bewoners en bezoekers leven in deze prachtige stad! Als SGP-fractie geloven we in de verdere bloei van onze stad.

Levend in onze mooie Goudse binnenstad, hoor en zie je veel van het leven in Gouda. Wat een hoop kerken hebben we hier! Maar ook: Wat een hoop seculiere mensen, die totaal anders denken dan wij. Ook in de raad. Dat blijkt uit beslissingen die genomen worden. Soms gaan die rechtstreeks tegen Gods Woord in, zoals bijvoorbeeld bij het onderwerp zondagsrust. Graag laten wij als SGP-fractie op gedegen en verstandige wijze, op de juiste momenten een Bijbels geluid horen. Op die manier willen en hopen wij dat geloven in Gouda een andere lading krijgt!